Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

  •   ERAKUNDEEN ARTEKO LANKIDETZA

Nafarroak, Errioxak, Euskadik eta Frantziako Béarn eta Pays Basque eskualdeek Nazioarteko Patu Gastronomiko bakarra sortzeko azken proiektua aurkeztu dute

GATURI proiektuak mugaz gaindiko eremuko turismo eta nekazaritzako elikagaien sektoreetako enpresa txiki eta ertainen lehiakortasuna hobetu nahi du, Nafarroa, Euskadi, Errioxa, Pays Basque eta Béarn arteko Nazioarteko Xede Gastronomikoa eraikiz, baterako merkaturatze eta nazioartekotze estrategiak diseinatuz.

Nazioarteko Xede VISIT GastrOH! Sortzea da mugaz gaindiko POCTEFA GATURI proiektuaren esparruan lortutako lorpen nagusietako bat. VisitgastrOH.com web plataforma nazioarteko tresna nagusia da, bost lurraldeetako baliabide gastronomiko, nekazaritzako elikagai eta turistikoen eta bisitatzeko ibilbide eta esperientzien munduaren erakusleiho.

Proiektua 2020ko urtarriletik 2022ko maiatzera garatu da, eta guztira 1.358.777 "-ko aurrekontua izan du. Eskualde Garapeneko Europako Funtsak (EGEF) kofinantzatzen du.

1 / 2

Atzo, POCTEFA GATURI- EFA338/19 proiektuaren azken aurkezpenaren prentsaurrekoa egin zen Iruñeko Medikuen Elkargoko Kongresu Aretoan.

Ekitaldian honako hauek izan ziren, besteak beste: Mikel Irujo Garapen Ekonomiko eta Enpresarialeko sailburua, Itziar Gómez Ingurumen eta Landa Garapeneko sailburua, Javier Hurtado Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburua; Daniel Solana Basquetourreko zuzendaria; Biarnoko Turismo Klusterreko zuzendaria eta Béarneko Merkataritza eta Industria Ganberako ordezkaria, Jean Othax; Errioxako Turismo Zuzendari Nagusia, Ramiro Gil; Jean-Baptiste Fafoaga Baionako Merkataritza eta Industria Ganberako ordezkaria eta hautatua, eta Juan Mari Idoate, Nafarroako Ostalaritza eta Turismo Elkarteko lehendakariordea, proiektuaren buru dena.

GATURI proiektuak bertan parte hartzen duten bost lurraldeetako gastronomia-, nekazaritzako elikagai- eta turismo-produktu eta -baliabideen munduari erakusleiho bat egitea ekarri du, mugaz gaindiko lurraldearen nazioarteko gastronomia- eta turismo-sustapena eta -posizionamendua handituz.

Parte hartzen duten lurraldeetako bakoitzak balio handiko aberastasun gastronomiko eta baliabide gastronomiko handia du, eta horietako bakoitza, berez, helmuga gastronomikotzat hartzen da. Bost eskualdeen batasunak indarrak batzea ahalbidetzen du, nazioarteko balio handiko erakargarritasun gisa eratzeko eta nazioarteko turista gastronomikoarengana iritsiko den sustapen bat egiteko.

 

Eskualde Garapeneko Europako Funtsak (EGEF) kofinantzatutako proiektua

Proiektuaren bazkideak hauek dira: AEHN (Nafarroako Ostalaritza eta Turismo Elkartea) proiektuko Filmen buru gisa; Basquetour – Turismoaren Euskal Agentzia; Errioxa 360 Grados Avanza; INTIA – Nekazaritzako Elikagaien Teknologia eta Azpiegituren Nafarroako Institutua; Bayonne Pays Basque Merkataritza eta Industria Ganbera eta Pau Bearn Merkataritza eta Industria Ganbera.

Gainera, Nafarroako Gobernuko Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Zuzendaritza Nagusia, Béarn – Pays Basque – Turismo Ekintzetxe eta Garapenen Agentzia, Errioxako Enpresen Federazioa, Errioxako Hotelen Elkartea, Bizkaiko Ostalaritza Elkartea eta Gipuzkoako Ostalaritza Elkartea bazkide ditu.

Proiektua abian jarri zenetik bi urte igaro ondoren, proiektuko kideek bost lurraldeetako eskaintza web plataforma berean biltzea lortu dute, eta Nazioarteko Xede Gastronomiko bat sortu dute VISIT GastrOH! izenarekin, bost eskualdeetako helmugaren ibilbideak eta esperientziak eta turismo eta nekazaritzako elikagaien baliabideak ezagutarazteko.

 

Nazioarteko helmuga VISITGastrOH.com

VISIT GastrOH! Nazioarteko Xedea sortzea GATURI proiektuaren esparruan lortutako lorpen nagusietako bat da.

Visit GastrOH! Lehen mailako turismo gastronomiko internazional eta jasangarrian sartzeko atea bihurtu da. Gure lurra bisitatzeko ehunka modu, benetako esperientzia berezi batean, gastronomia ezagutu eta gozatzeko gogoz datorren bisitari horrentzat.

Horrela, Euskadi, Béarn, Errioxa, Nafarroa eta Pays Basquek osatzen duten nazioarteko lurralde gastronomiko komuna bakar batean eratzen da, Nazioarteko Helburu Turistiko Gastronomiko Bakarra sortuz, VISITGastrOH!

Nazioarteko helmuga berri horrek enpresei lagundu nahi die, nazioartekotzeko eredu bateratu bat eta mugaz gaindiko lurraldearen nazioarteko sustapen eta kokapen gastronomiko eta turistikoa areagotzeko eta nazioarteko beste turismo-merkatu batzuk errazago lortzen laguntzeko tresnak sortuz.

VisitgastrOH.com plataformak turismo gastronomikoko hainbat ibilbide eta esperientzien katalogo zabala erakusten ditu, eta aukera ematen dio bidaiariari bere interes eta beharretara gehien egokitzen diren proposamenak hautatzeko, eta, aldi berean, lurralde komuneko nekazaritzako elikagaien salmentaren erakusleiho zabala aukeratzeko, bai azken bezeroarentzat, bai HORECA kanalarentzat.

Nazioartekotzea ardatz hartuta, batasunak ezagutzak trukatzeko aukera ematen du, bisitarien erakarpen turistikoaren ingurune lehiakorrari aurre egiteko eta munduan bakarra den helmuga gastronomiko bat sortzeko.

Hauek dira proiektuan garatu diren nazioartekotze- eta merkaturatze-ekintza eta -ekimen nagusiak:

  • Baliabideen eta eragileen mapa turismoaren, nekazaritzako elikagaien eta HORECAren sektoreetako bost lurraldeetan, kultura garrantzitsua agerian utzi duena. Lurraldeko gastronomia, balio handiko baliabide gastronomikoak eta egiazkotasuneko zeharkako elementu ugari, zeinetan lehen sektoreak funtsezko papera betetzen duen.

  • Xede-merkatuetako eskariaren azterketa, etorkizuneko perspektibak eta garatu beharreko estrategiarako gomendioak jasotzen dituena.

  • Ezagutza transferitzeko jardunaldiak 5 lurraldeetako ekoizle, zaharberritzaile eta turismo-operadoreen artean. Proiektuko bazkideek Gastro Demo Bateratua antolatu zuten Basque Culinary Centerren, baita tokiko produktuak sustatzeko bideoak ere. Ezagutza horiek helaraztea Patu Gastronomikoa osatzen duten gainerako eskualdeetako ekoizle eta zaharberritzaileei. Gainera, Biarnoko eskualdeak Paueko Beaumont Jauregian gastro-demo bat hartu zuen, eskualdeko sektoreko zaharberritzaile eta profesionalekin, beste eskualdeetako profesionalekin ezagutza trukatzea erraztuz.

  • Helburu Bakarra sustatzeko estrategia eta marka bateratua sortzea.

  • Turismo Gastronomikoko Ibilbideak sortzea: ibilbide turistiko tematikoek VISIT GastrOH! Helmuga osatzen duten bost lurraldeetako baliabide eta zerbitzuen integrazioa osatzen dute, produktu gastronomiko jakin baten inguruan (ardoa, gazta), lehen, bigarren eta hirugarren sektoreetako zerbitzuen eskaintza zabala eta egituratua barne hartuz. Ibilbideak: ardoaren Helmuga, Gaztaren Helburua, Jatorri Deituren Helburua, Ibilbide Eko-Gastronomikoa, Gourmet Ibilbidea – Goi Gastronomia, Gran Roadtrip – Tour GastrOH! Eta Done Jakue Bideko Zaporeen Ibilbidea.

  • Helmuga bakarra merkaturatzeko plataforma. Proiektuaren nazioarteko tresna nagusia da, bost lurraldeetako gastronomia-, elikagai- eta turismo-produktuen eta baliabideen mundurako erakusleihoa, hain zuzen ere.
  • Nazioartekotzea sustatzeko ekintzak. VISIT GastrOH! Lanpostuaren presentzia nabarmena izan da honakoetan:
  • Nazioarteko Turismo Azoka nagusiak, hala nola: Fitur Madrilen, Salon Horesta Biarritzen, Munduko Turismo Aretoa Parisen edo Navartur Iruñean, FoodTrex Turismo Gastronomikoaren Nazioarteko Biltzarra Iruñean, HIP (Hospitality Innovation Planet) Madrilen edo Expovacaciones Azokan Bilbon.

  • Alderantzizko misioak antolatu dira, gastronomiarekin eta turismoarekin lotutako agindu-emaile nazional eta nazioartekoekin». Helmugaren inguruko nazioko eta nazioarteko turoperadore eta kazetari gastronomikoekin osatutako Press Trip, eskaintza gastronomiko eta turistikoa sustatzeko eta merkaturatzeko.

  • Turoperadoreei, turismo-enpresei eta nazioarteko prentsari zuzendutako lehen Nazioarteko Ekitaldi Birtuala antolatu da. Zuzeneko ekitaldi birtual honetan Michelin Izarrak eta bost eskualdeetako upeltegi ospetsuak dituzten Jatetxeetako sukaldari ezagunek parte hartu zuten. Turoperadoreen eta turismo gastronomikoan espezializatutako agentzien arteko B2B meeting-ak: Navartur-eko Nazioarteko Azokaren esparruan, bazkideek nazioarteko helmugako turismo enogastronomikoko enpresekin topaketa komertzialak izan zituzten. Merkaturatzearen ildo beretik, Bartzelonako B-Travel azokan, VISITGastrOH Helburu Gastronomikoa aurkeztu zitzaien turismo-agentzia eta -operadoreei, ACAVe - Associació Catalana d 'Agències de Viatges Especialitzadesek antolatutako B2B ekitaldian.

  • Bazkideek elkarrekin lan egin dute helmugaren nazioarteko sustapen-kanpaina bizi batean, hiru hizkuntzatan, batez ere Europako hedabide digitaletan eta sare sozialetan, eta arreta berezia jarri dute Frantzian, Herbehereetan, Austrian, Erresuma Batuan eta Alemanian.

  • Enpresentzako nazioartekotzeari laguntzeko gida, ETEak nazioartekotzeko sustapen-ekintzen dekalogoa.

Etorkizunera begira, bost eskualdeetako gastronomia- eta turismo-aberastasuna sustatzen eta indartzen jarraitzea da helburua, VISIT GastrOH! Nazioarteko helmugaren bidez. Horrek proiektuaren jarraipena dakar, turismo-sektoreetako ETEei – Gastronomiari – Nazioarteko merkatuetan lehiakortasuna hobetzen laguntzen jarraitzeko.

 

Proiektuaren finantzaketa

Eskualde Garapeneko Europako Funtsak (EGEF) finantzatu du proiektua, % 65ean, Interreg V-A Espainia-Frantzia-Andorra programaren bidez (POCTEFA 2014-2020). POCTEFAren helburua Espainia-Frantzia-Andorra mugaldearen integrazio ekonomikoa eta soziala indartzea da. Laguntza mugaz gaindiko jarduera ekonomiko, sozial eta ingurumenekoetan oinarritzen da, lurralde-garapen iraunkorraren aldeko estrategia bateratuen bidez.

Nafarroako Gobernuko Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Zuzendaritza Nagusiak AEHN bazkide nafarra finantzatzen du.

 

Informazio gehiago:

- Helmugaren web plataforma: https://www.visitgastroh.com/

- VISIT GastrOH Xedea sustatzeko iragarkia:

(ES): https://www.visitgastroh.com/visit-gastroh/

(FR): https://www.visitgastroh.com/fr/visit-gastroh/

(EN): https://www.visitgastroh.com/en/visitgastroh/

- GATURI proiektua nola sortu zen erakusteko promozio-bideoa, bazkideen testigantzekin: https://www.gaturi.org/

- Helmugako ibilbideei, ibilbideei eta esperientziei buruzko argitalpenak: https://www.visitgastroh.com/blog /

- Bost eskualdeetako tokiko produktuen bideoak: https://www.visitgastroh.com/recetas /

Martxoa 2024

AL AR AZ OG OR LR IG
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31