• FORMAKUNTZAK
Basquetour turismo sektorean berrikuntza bultzatzen "Barnetegi Teknologikoa" jardunaldiaren bidez, Marketinean aplikatutako Adimen Artifizialari buruzkoa
Gaur, Basquetour-ek "Barnetegi Teknologikoa - Adimen Artifiziala Marketinean: inplikazioak, aplikazioak eta kasu praktikoak sektore turistikoan" hirugarren eta azken edizioa eman du, Argomanizko Paradorean (Araba).
Jardunaldi intentsibo hau Eusko Jaurlaritzak SPRIren eta Basquetourren bidez antolatu da, turismo sektoreko mikropyme eta enpresa txikietako profesionalei zuzenduta, marketing digitalean adimen artifizialaren (AI) erabilerari buruzko ezagutza aurreratuak eskaintzeko helburuarekin.
9 orduko saioan zehar, parte-hartzaileek AI-k turismo negozioetako marketing estrategiak optimizatzeko eta errentagarritasuna handitzeko eskaintzen dituen aukeren ulermen sendoa eskuratu dute. Egun osoan zehar, parte-hartzaileek "eginez ikasten" metodologiarekin lan egin dute, eta AI-n oinarritutako irtenbideak beren enpresetan ezartzeko gaitasun praktikoak garatu dituzte, eraginkortasuna hobetuz.
Jardunaldiaren programak sarrera bat eskaini du adimen artifizialaren aplikazioei buruz turismo sektorean, eta eduki-sorkuntza, SEO optimizazioa eta datuen analisia bezalako kasu praktikoekin jarraitu da. Gainera, merkatuan eskuragarri dauden AI tresnak aurkeztu dira, eta enpresa bakoitzaren beharretara egokitutako aukerak identifikatzeko aholku espezifikoak eman dira.
Barnetegi Teknologiko hau hiru saioetako azkena izan da, lehenak otsailaren 27an Bizkaiko Urgoitiko Jauregian eta martxoaren 14an Gipuzkoako Arbe Hotelean ospatu baitziren. Saioak 15 pertsonakoak dira gehienez, ikuspegi pertsonalizatu eta dinamikoagoa ahalbidetuz.